Šef Ureda / Kabineta gradonačelnika
Drago Tokalić
Datum rođenja: 27. 10. 1976.
Nastanjen u Novom Travniku
Obrazovanje
1. Osnovna škola Dobretići
2. Srednja škola - Gimnazija Travnik
3. Pravni fakultet - Sveučilište u Mostaru, dipl. pravnik
Radno iskustvo:
Siječanj 2003 – prosinac 2010: Privatno poduzeće u Novom Travniku, pravnik poduzeća.
Radni odnosi, parnični postupci, priprema ugovora, suradnja s domaćim i međunarodnim kompanijama iz djelatnosti poduzeća.
Siječanj 2012 – kolovoz 2012: Stručni savjetnik za radne odnose i ljudske resurse, Općina Travnik
Srpanj 2013 – prosinac 2018: Stručni savjetnik za upravno rješavanje iz oblasti stambeno-komunalnih poslova i raseljenih osoba, Općina Novi Travnik
Siječanj 2019 - Svibanj 2024: šef Odsjeka za imovinsko-pravne poslove, Općina Novi Travnik
Svibanj 2024 – do danas: šef Ureda gradonačelnika, Grad Novi Travnik
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Telefon: 030 795 601
Ured / Kabinet gradonačelnika obavlja sljedeće poslove i zadatke:
-
vodi protokolarne poslove, uključujući vođenje dnevnih planova, sastanaka i obaveza načelnika Općine
-
obavlja studijsko-analitičke i informaciono-dokumentacione poslove koji su u izravnoj vezi sa vršenjem funkcije Općinskog načelnika
-
obavlja poslove koji se odnose na međunarodnu saradnju
-
priprema i izrađuje projektne prijedloge koji su pogodni za finansiranje iz fondova Europske unije, viših razina vlasti u Bosni i Hercegovini i drugih domaćih i stranih donatora
-
priprema plan javne nabave, pokreće i prati provođenje postupaka javne nabave i vodi propisane evidencije o javnim nabavama
-
vodi evidencije i čuva originalna akta gradonačelnika
-
vrši poslove koji se odnose na pripremu i ostvarivanje kontakata sa gostima, poslove u vezi sa dolaskom pojedinaca i grupa iz zemlje i inostranstva
-
vrši poslove informiranja kao i prikupljanje informacija i podataka vezanih za Gradsku upravu
-
pruža informacija za građanstvo o aktivnostima gradonačelnika i objava javnih priopćenja prema ovlaštenju gradonačelnika, kao i informacija za medije
-
upoznaje javnost o radu Gradske uprave i rješava prema zahtjevima fizičkih i pravnih lica za pristup informacijama
-
organizuje press konferencije i intervjue gradonačelnika
-
planira sistem upravljanja kvalitetom pruženih usluga, daje informacije i prezentacije na temu poboljšanja kvalitete, vrši planiranje, pripremu i rad na certifikaciji organa uprave iz područja sustava upravljanja kvalitetom ( ISSO standard)
-
poduzima sve potrebne mjere za prikupljanje informacija po zahtjevu građana i obavještava podnosioca zahtjeva o pristupu informacijama
-
vrši usmeno prevođenje i prevođenje tekstova na strane jezike i sa stranih jezika
-
vrši planiranje gostovanja na elektronskim medijima i odlučivanje o uređenju WEB stranice
-
obavlja poslove koji se odnose na inspekcijski nadzor nad primjenom zakona drugih propisa donesenih na osnovu zakona, koji su zakonom i drugim propisom stavljeni u nadležnost općinskog organa uprave
-
vrši inspekcijski nadzor u oblasti građenja i urbanizma
-
vrši inspekcijski nadzor u oblasti komunalnog reda i zaštite voda i okoline
-
obavlja i druge poslove iz svog djelokruga kao i poslove po nalogu Općinskog načelnika.
Viši samostalni referent - sekretar ureda/kabineta
Silajdžija Fatija
Telefon: 030 795 601 Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Inspektor za građenje, urbanizam i lokalne puteve
Zirdum Ivanka dip. ing. arh.
Telefon: 061 206 202
Inspektor za komunalne poslove
Sijah Elvedin
Telefon: 061 153 500