Stranica Grada u procesu prilagodbe

nacelnik-duje.jpg

Šef Ureda / Kabineta gradonačelnika

Drago Tokalić

Datum rođenja: 27. 10. 1976.  

Nastanjen u Novom Travniku

Obrazovanje

1. Osnovna škola Dobretići  

2. Srednja škola - Gimnazija Travnik  

3. Pravni fakultet - Sveučilište u Mostaru, dipl. pravnik 

Radno iskustvo:

Siječanj 2003 – prosinac 2010: Privatno poduzeće u Novom Travniku, pravnik poduzeća.

Radni odnosi, parnični postupci, priprema ugovora, suradnja s domaćim i međunarodnim kompanijama iz djelatnosti poduzeća.

Siječanj 2012 – kolovoz 2012: Stručni savjetnik za radne odnose i ljudske resurse, Općina Travnik

Srpanj 2013 – prosinac 2018: Stručni savjetnik za upravno rješavanje iz oblasti stambeno-komunalnih poslova i raseljenih osoba, Općina Novi Travnik

Siječanj 2019 - Svibanj 2024: šef Odsjeka za imovinsko-pravne poslove, Općina Novi Travnik

Svibanj 2024 – do danas: šef Ureda gradonačelnika, Grad Novi Travnik

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Telefon: 030 795 601

 Ured / Kabinet gradonačelnika obavlja sljedeće poslove i zadatke:

  •  vodi protokolarne poslove, uključujući vođenje dnevnih planova, sastanaka i obaveza načelnika Općine

  • obavlja studijsko-analitičke i informaciono-dokumentacione poslove koji su u izravnoj vezi sa vršenjem funkcije Općinskog načelnika

  • obavlja poslove koji se odnose na međunarodnu saradnju

  • priprema i izrađuje projektne prijedloge koji su pogodni za finansiranje iz fondova Europske unije, viših razina vlasti u Bosni i Hercegovini i drugih domaćih i stranih donatora

  • priprema plan javne nabave, pokreće i prati provođenje postupaka javne nabave i vodi propisane evidencije o javnim nabavama

  • vodi evidencije i čuva originalna akta gradonačelnika

  • vrši poslove koji se odnose na pripremu i ostvarivanje kontakata sa gostima, poslove u vezi sa dolaskom pojedinaca i grupa iz zemlje i inostranstva

  • vrši poslove informiranja kao i prikupljanje informacija i podataka vezanih za Gradsku upravu

  • pruža informacija za građanstvo o aktivnostima gradonačelnika i objava javnih priopćenja prema ovlaštenju gradonačelnika, kao i informacija za medije

  • upoznaje javnost o radu Gradske uprave i rješava prema zahtjevima fizičkih i pravnih lica za pristup informacijama

  • organizuje press konferencije i intervjue gradonačelnika

  • planira sistem upravljanja kvalitetom pruženih usluga, daje informacije i prezentacije na temu poboljšanja kvalitete, vrši planiranje, pripremu i rad na certifikaciji organa uprave iz područja sustava upravljanja kvalitetom ( ISSO standard)

  • poduzima sve potrebne mjere za prikupljanje informacija po zahtjevu građana i obavještava podnosioca zahtjeva o pristupu informacijama

  • vrši usmeno prevođenje i prevođenje tekstova na strane jezike i sa stranih jezika

  • vrši planiranje gostovanja na elektronskim medijima i odlučivanje o uređenju WEB stranice

  • obavlja poslove koji se odnose na inspekcijski nadzor nad primjenom zakona drugih propisa donesenih na osnovu zakona, koji su zakonom i drugim propisom stavljeni u nadležnost općinskog organa uprave

  • vrši inspekcijski nadzor u oblasti građenja i urbanizma

  • vrši inspekcijski nadzor u oblasti komunalnog reda i zaštite voda i okoline

  • obavlja i druge poslove iz svog djelokruga kao i poslove po nalogu Općinskog načelnika.

 

Viši samostalni referent - sekretar ureda/kabineta

Silajdžija Fatija

Telefon: 030 795 601   Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

 

Inspektor za građenje, urbanizam i lokalne puteve

Zirdum Ivanka dip. ing. arh.

Telefon: 061 206 202  

 

Inspektor za komunalne poslove

Sijah Elvedin

Telefon: 061 153 500  

Copyright 2024 GRAD NOVI TRAVNIK Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17