Služba za internu reviziju obavlja sljedeće poslove:
-
izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata
-
analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti
-
provodi sljedeće procese interne revizije:
1) strateško (trogodišnje) i godišnje planiranje revizije,
2) testiranje, ispitivanje i ocjena podataka i informacija,
3) izvještavanje o rezultatima i davanje preporuka u cilju poboljšanja poslovanja i
4) praćenje realizacije preporuka interne revizije -
vrši nezavisno, objektivno uvjeravanje i konsultantsku aktivnost kreiranu sa ciljem da se doda vrijednost i unaprijedi poslovanje organizacije te pomogne organizaciji da ostvari svoje ciljeve osiguravajući sistematičan, disciplinovan pristup ocjeni i poboljšanju efikasnosti upravljanja rizikom, kontrolama i procesima upravljanja
-
pruža podršku rukovodstvu i organizaciji u kojoj je uspostavljena
-
obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, procjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave, ispunjavanja zadataka i postizanja definisanih ciljeva Općine, ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa, usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama, čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti, integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja
-
izrađuje strateške i godišnje planove interne revizije bazirane na procjeni rizika
-
Općinski načelnik ima isključivo ovlaštenje da inicira posebne zadatke konsultantske prirode koji se odnose na internu reviziju, a koji nisu obuhvaćeni godišnjim planom interne revizije
-
vrši provedbu interne revizije u službama za upravu Općine Novi Travnik
-
izrađuje izvještaje o obavljenim internim revizijama, te godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije
-
prati realizaciju datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji
-
sarađuje sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH;
-
organizuje i vodi aktivnosti na provođenju eksterne revizije poslovanja Općine, od strane nadležnih institucija, u koordinaciji sa općinskim službama
-
obavlja ostale poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH
-
iskazuje potrebe za nabavku sredstava i usluga neophodnih za rad Ureda
-
učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja
-
učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe, dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba, dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog
-
provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe
-
izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe
-
na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe
-
obavlja i sve druge stručne i druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti interne revizije, kao i poslove koje odredi Općinski načelnik te je u svom radu neposredno odgovoran Općinskom načelniku.