Služba za internu reviziju obavlja sljedeće poslove:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata

  •  analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti

  •  provodi sljedeće procese interne revizije:
    1) strateško (trogodišnje) i godišnje planiranje revizije,
    2) testiranje, ispitivanje i ocjena podataka i informacija,
    3) izvještavanje o rezultatima i davanje preporuka u cilju poboljšanja poslovanja i
    4) praćenje realizacije preporuka interne revizije

  • vrši nezavisno, objektivno uvjeravanje i konsultantsku aktivnost kreiranu sa ciljem da se doda vrijednost i unaprijedi poslovanje organizacije te pomogne organizaciji da ostvari svoje ciljeve osiguravajući sistematičan, disciplinovan pristup ocjeni i poboljšanju efikasnosti upravljanja rizikom, kontrolama i procesima upravljanja

  • pruža podršku rukovodstvu i organizaciji u kojoj je uspostavljena

  • obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, procjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave, ispunjavanja zadataka i postizanja definisanih ciljeva Općine, ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa, usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama, čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti, integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja

  • izrađuje strateške i godišnje planove interne revizije bazirane na procjeni rizika

  • Općinski načelnik ima isključivo ovlaštenje da inicira posebne zadatke konsultantske prirode koji se odnose na internu reviziju, a koji nisu obuhvaćeni godišnjim planom interne revizije

  • vrši provedbu interne revizije u službama za upravu Općine Novi Travnik

  • izrađuje izvještaje o obavljenim internim revizijama, te godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije

  • prati realizaciju datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji

  • sarađuje sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH;

  • organizuje i vodi aktivnosti na provođenju eksterne revizije poslovanja Općine, od strane nadležnih institucija, u koordinaciji sa općinskim službama

  • obavlja ostale poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH

  • iskazuje potrebe za nabavku sredstava i usluga neophodnih za rad Ureda

  • učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja

  • učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe, dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba, dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog

  • provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe

  • izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe

  • na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe

  • obavlja i sve druge stručne i druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti interne revizije, kao i poslove koje odredi Općinski načelnik te je u svom radu neposredno odgovoran Općinskom načelniku.